Jump to content

სერვერი გაეშვება 31 მაისს 20:00 საათზე

სერვერი ჯერჯერობით არ არის აქტიურ რეჟიმში, შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ დისქორდს და ჩვენთან ერთად დაელოდოთ გაშვებას

In-Game Changelog


Recommended Posts

  • Official Account

                                                            logo1.png
                                                                                          LS-RP.GE In-Game Changelog
 

Quote


+ დაემატა
- წაიშალა
~ განახლდა


+ შეიქმნა RAGE:MP-ის სერვერის ძრავა lsrpge (როგორც იცით, ამჟამინდელი ქართული თუ უცხოური სერვერები ძირითადათ იყენებენ redage-ს)
+ შეიქმნა ექაუნთების სისტემა.
+ შეიქმნა რეგისტრაცია-ავტორიზაციის სისტემა.
+ შეიქმნა პერსონაჟების სისტემა.
+ შეიქმნა პერსონაჟების შექმნის სისტემა.
+ შეიქმნა ადმინისტრატორის სისტემა.
+ შეიქმნა ადმინისტრატორების ბრძანებები, რაც ეტაპობრივად ზრდადია.
+ შეიქმნა ინვენტარის დინამიური სისტემა, რაც მოიაზრებს ინვენტარის მასიურ ცვალებადობას.
+ შეიქმნა იარაღების სისტემა თავისი ატრიბუტებით (მაყუჩი, ფანარი და ა.შ.)
+ იარაღების სისტემას დაემატა ორიგინალი Mk2 იარაღები: Pistol Mk2, SNS Pistol Mk2, SMG Mk2, Pump Shotgun Mk2, Assault Rifle Mk2, Carbine Rifle Mk2, Special Carbine Mk2, Bullpup Rifle Mk2, Combat MG Mk2, Marksman Rifle Mk2, Heavy Sniper Mk2.
+ იარაღების სისტემას დაემატა ორიგინალი უნიკალური იარაღები: Ceramic Pistol, Combat Shotgun, Military Rifle, Heavy Rifle, Tactical Rifle, Precision Rifle.
+ იარაღების სისტემას დაემატა რეალური იარაღები: S&W 657, Colt M1911, Makarov, Beanbag, Remington 870.
+ იარაღების სახელები შეიცვალა რეალურ მოდელებთან მიახლოებულ სახელებზე.
+ შეიქმნა ტყვიების სისტემა იარაღების სისტემისთვის.
+ შეიქმნა დიმეიჯის სისტემა (იარაღის ტყვიის ტიპი / ადამიანის სხეულის ნაწილი)
+ დიმეიჯის სისტემისთვის შეიქმნა მოთამაშეზე ე.გ. "დებაფის" სისტემა (მაგ: დაჭრილი ფეხში და ა.შ.)
+ შეიქმნა ტრანსპორტის დილერშიპის და ტუნინგის სისტემა, მოთამაშეს შეუძლია ყავდეს ტრანსპორტის ულიმიტო რაოდენობა. 
+ შეიქმნა დილერშიპი მოტოციკლისთვის / კატერები-გემებისთვის.
+ შეიქმნა დინამიური ფრაქციების სისტემა (ფრაქციების შექმნა/შეცვლა/წაშლა სერვერიდანვე მოხდება)
+ შეიქმნა ტანსაცმლის და უნიფორმების სისტემა.
+ შეიქმნა ჩათების სისტემა (ლოკალური, ფრაქცია, რაცია და ა.შ.)
+ შეიქმნა დინამიური ინტერიორების სისტემა.
+ შეიქმნა ინტერაქციის სისტემა.

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

+ შეიქმნა დინამიური სახლების სისტემა.
+ შეიქმნა უნიკალური ვირტუალური კალენდრის სისტემა (თამაში დაიწყება 1980 წლიდან, 1 რეალური დღე = 5 სათამაშო დღეს, დროთაგანმავლობაში განვითარებადი)
+ შეიქმნა ამინდის და ამინდის პროგნოზის სისტემა.
+ შეიქმნა გუნდაობის სისტემა.
+ შეიქმნა 4 ოფიციალური ძირითადი ფრაქცია: Los Santos Sheriffs Department (LSSD), Los Santos Emergency Medical Services (LSEMS),  Government (GOV), Local News Network (LNN) 
+ შეიქმნა გაზეთების სისტემა (LNN-ფრაქციასთან ინტეგრირებული)
+ შეიქმნა სიკვდილის სისტემა (დანოკვა და ა.შ)
+ შეიქმნა ინვენტარის სისტემა ტრანსპორტი/სახლისთვის.
 შეიქმნა ჯარიმების სისტემა.
+ ფრაქციებისთვის შეიქმნა სხვადასხვა ფრაქციასთან დაკავშირებული ბრძანებები.
+ ფრაქციებისთვის შეიქმნა ტრანსპორტის სისტემა.
+ ფრაქციებისთვის დაემატა ახალი ტრანსპორტები რომლებიც თამასში გამოჩნდება ამჟამინდელი წლების მიხედვით.
+ შეიქმნა სპეციალური სინქრონიზაციის სისტემები.
+ შეიქმნა ნოტიფიკაციის სისტემა.
+ შეიქმნა ანიმაციების სისტემა.
+ შეიქმნა დაწოლა-ცოცვის სისტემა.
+ შეიქმნა გლობალური მაპინგის სისტემა.
+ შეიქმნა რუკის ობიექტები.
+ ადმინისტრატორებს დაემატათ ბრძანებების მაქსიმალური რაოდენობა რაც კი შეიძლება გამოიყენონ მოთამაშის დასახმარებლათ.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

 

+ სერვერის მოდზე დაიწყო HUD-ის აწყობა.
+ სერვერზე ეგრედ წოდებული კროსჰეირის (სამიზნის) შეცვლა შესაძლებელი იქნება დისქორდის სერვერიდან.
+ შეიქმნა ბოტი @LS-RP.GE Assistant და მასთან დაკავშირებული რამდენიმე ფუნქცია (დეტალურად დაიწერება მოგვიანებით), ბოტი ეტაპობრივად ჩაირთვება ტესტირების პროცესში ხოლო ამოქმედდება პროექტის გაშვების შემდეგ.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Official Account

განახლება 19/4/2023

• განახლდა ავტორიზაციის კოდი.
• განახლდა ავტორიზაციის დიზაინი.
• განახლდა პერსონაჟის არჩევის დიზაინი.
• სერვერზე შესვლისას დაემატა "ინტრო".
• განახლდა ინვენტარის კოდი და შეიქმნა ინვენტარის დიზაინი.
• განახლდა მოთამაშის პარამეტრების / ტრანსპორტის პარამეტრების კოდი და ფუნქციები.
• ავტორიზაციას დაემატა იუზერის/პაროლის დამახსოვრების ფუნქცია.
• რეგისტრაცია/ავტორიზაცია სატესტო რეჟიმიდან გამოვიდა და მონაცემები როგორიცაა: პაროლი, მეილი, IP მისამართი, სტანდარტული მეთოდით დაიშიფრა.
• აიწყო რეპორტების / დახმარების მოთხოვნის სისტემის ვიზუალური ნაწილი.
• დაემატა პარამეტრების ფუნქცია მოთამაშეებისთვის, საიდანაც მოთამაშეს შეეძლება შეცვალოს ღილაკების კომბინაციები (keymapping) ან გათიშოს/ჩართოს კონკრეტული ჩათები (/b /pm და სხვა OOC ჩათები ან ვიზუალები)
• დაემატა რამდენიმე ბრძანება ადმინისტრაციისთვის.
• დასრულდა რამდენიმე სახელმწიფო ფრაქციის ფორუმზე მუშაობა. 
 

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

განახლება 25/4/2023

• დაიწერა ძირითადი ანტი ჩეთი.
• დაიწერა ანტი იარაღის ჰაკი.
• დაიწერა ანტი ტყვიების ჰაკი.
• დაიწერა ანტი ტელეპორტ ჰაკი.
• დაიწერა ანტი ფრენის ჰაკი.
• დაიწერა ანტი "გადიდებული ჰიტმარკერები".
• დაიწერა ანტი ნეიმთაგ/ვალჰაკი.
• დაიწყო მუშაობა ანტი აიმბოტზე.
• დაიწერა სიკვდილის ანიმაციები / ვიზუალური მხარე.

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

განახლება 8/5/2023

• დაემატა შერიფების დეპარტამენტის ინტერიორი.
• დაემატა სამედიცინო ცენტრის ინტერიორი.
• აიწყო ბანის/ექაუნთის-პერსონაჟის ლოქის სისტემა.
• შეიქმნა ტეიზერის უნიკალური სისტემა ანიმაციებით და გათიშვის პროცენტულობით.
• შეიქმნა დიმეიჯის უნიკალური სისტემა, რომელიც დამყარებულია დისტანციაზე, სხეულის ნაწილზე და იარაღზე.
• გასწორდა რამდენიმე მნიშვნელოვანი ხარვეზი / გასუფთავდა სატესტო კოდის ნაწილი.
• სათამაშო მოდს ჩაუტარდა ოპტიმიზაცია და სინქრონიზაციის განახლებები.
• სახელმწიფო ფრაქციებისთვის დაემატა უხმო სირენის სისტემა (ციმციმა მხოლოდ).
• ანტი ჩეთს დაემატა კიდევ სხვადასხვა ჩეთის ჩეკერი.
• დაემატა დინამიური მაპინგის სისტემა, რომელიც მოგვიანებით მიებმევა სახლებს, სახლის მფლობელს უფლება ექნება მისცეს ე.წ. მაპინგის უფლება სხვა მოთამაშესაც.

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

განახლება 10/5/2023

• დაიწერა ნივთების მიბმის სინქრონიზაცია და სისტემა.
• დიდი ზომის იარაღებისთვის დაიწერა სხეულზე მიმაგრების ფუნქცია (3 ვარიაციიდან მოთამაშეს შეუძლია ამოირჩიოს ნებისმიერი)
• ადმინისტრაციისთვის დაიწერა /debug ბრძანება, რომელიც ინფორმაციას იძლევა თითქმის ყველაფერზე.
• დაიწერა ხანძრის სინქრონიზაცია და სისტემა, რომლის ჩაქრობაც შესაძლებელია ცეცხლმაქრით. 
• დაიწერა ფანარის სინქრონიზაცია და ცალკეული სკრიპტი.
• გასწორდა რამდენიმე წვრილმანი ხარვეზი.

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

განახლება 24/5/2023

• აიწყო HUD-ის ძირითადი ელემენტები.
• დაემატა ახალი რუქა რომლის ნახვაც შესაძლებელია ⁠snippets-ში.
• დაემატა ქართული ფონტი რომლის ნახვაც ასევე შესაძლებელია ⁠snippets-ში.
• ჩანაცვლდა რუკაზე არსებული ობიექტების და 3D ლეიბელების დასახელებები ქართული ფონტით.
• ფრაქციებისთვის აიწყო იარაღის ჩამოტანის სისტემა.
• შერიფებისთვის/სახანძრო დეპარტამენტისთვის აიწყო ბარიერების სისტემა.
• დაემატა სპეციალური სლოტები სადაც ოფიციალური ფრაქციები შეძლებენ ჩასვან თავიანთი: დროშა, ტატუირება, ტანსაცმელი. (ტექსტურა ფრაქციის მხრიდან უნდა იყოს მოწოდებული)
• განახლდა Discord-თან მიბმული ბოტის API.
• ჩანაცვლდა იარაღის მოდელები რეალური მოდელებით, ასევე დარეგულირდა სროლის სიჩქარე / დიმეიჯი.
Pistol Mk2 > Glock 17
APPistol > Glock 18C
Combat PDW > H&K MP5A5S
SMG > H&K MP5
SMG MK2 > H&K UMP-45
Bullpup Rifle > FN L1A1
Carbine Rifle > M4A1
Assault Rifle > AK-47
Special Carbine > H&K 433
• დაემატა ახალი იარაღი L42A1, რომელიც იქნება ლიცენზირებადი, სანადირო თოფი (ან სხვა დანიშნულებისთვის)

დაემატა კიდევ რამდენიმე ფუნქცია, რასაც სურპრიზად დავტოვებთ და სერვერზე იხილავთ.

Link to comment
Share on other sites

  • Official Account

განახლება 26/5/2023

• შეიცვალა შერიფების დეპარტამენტის ინტერიორ-ექსტერიორი.
• დაემატა სახანძრო განყოფილების ინტერიორ-ექსტერიორი.
• დაემატა/გადანაწილდა რუკაზე სახლები.
• დაემატა ავტობუსის სადგურები / ავტობუსის სამუშაო / ავტობუსის მოდელები.
• დაემატა ტაქსების სამუშაო / ტაქსების მოდელები.
• ჩანაცვლდა რამდენიმე იარაღის მოდელი.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
  • Create New...